77

Улыбайтесь,пусть начальство ослепнет!

З питання призначення державної соціальної допомоги

Мені 57 років. Мої подруги-однолітки оформляють пенсію. А мені відмовили, бо у мене немає стажу. Так, я ніколи не працювала, але знаю, що і таким як я платять пенсію.  Підкажіть де і як її оформити? 
Пенсійним фондом України повідомлено, що право на призначення пенсії за віком особа має при виконанні вимог, передбачених статтею 26 Закону України від 09.07.03 № 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". Для цього потрібно мати пенсійний вік та не менш 15 років страхового стажу.
У разі відсутності страхового стажу, права на призначення пенсії за віком немає. Тому, порекомендовано звернутись до органів праці та соціального захисту населення за призначенням державної соціальної допомоги, як особі, яка не має права на пенсію.