
- встановила, що пенсійні посвідчення, видані до набрання
її чинності, дійсні до закінчення їх строку дії або до заміни їх в
установленому порядку на нові;
- набрала чинності з дня її офіційного опублікування - Офіційний вісник України від 08.12.2017 - 2017, № 96, сторінка 586, стаття 2956, код акту 88256/2017;
- визнала такою, що втратила чинність, відповідна постанова
від 25.03.04 № 4-1 "Про Порядок обліку, зберігання, оформлення та видачі
пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах",
зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 квітня 2004 року за № 427/9026.
Звертаємо увагу:
1. Виготовлення
пенсійних посвідчень здійснюється на підставі заяви на виготовлення пенсійного
посвідчення та таких відомостей:
- реєстраційного номера облікової картки платника
податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої
релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової
картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і
мають відмітку у паспорті);
- прізвища, імені та по батькові;
- дати народження;
- статі;
- номера особового рахунку;
- виду пенсії (за віком, по інвалідності, у разі втрати
годувальника, за вислугу років);
- групи, підгрупи, причини інвалідності із зазначенням у
відповідних випадках нозологічних форм захворювань;
- строку дії посвідчення.
Особам, які через свої релігійні переконання відмовилися
від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та
повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, у
пенсійному посвідченні реєстраційний номер облікової картки платника податків
не зазначається.
2. Строк дії
пенсійного посвідчення в паперовій формі не обмежується, крім випадків, коли
пенсію призначено на визначений строк.
Пенсійний фонд України на підставі відомостей, отриманих
від територіальних органів Фонду, забезпечує у двотижневий строк виготовлення
посвідчень та ведення обліку їх виготовлення.
До початку виготовлення пенсійних посвідчень здійснюється
перевірка наявності раніше призначених пенсій (виготовлених посвідчень) особам,
щодо яких подано відомості для виготовлення пенсійних посвідчень.
3. Виготовлення
електронного пенсійного посвідчення здійснюється:
- банком, у якому одержувачем відкрито рахунок для
виплати пенсії.
- на базі міжнародних платіжних систем або
внутрішньодержавної національної платіжної системи за вибором одержувача
пенсії.
Електронні пенсійні посвідчення містять банківський
платіжний додаток, а також чип-модуль з контактним та безконтактним
інтерфейсами з можливістю запису інформації згідно з описом інформації, що
зберігається в електронному пенсійному посвідченні в електронному вигляді,
наведеної у додатку 4 до Порядку. Чип-модуль з контактним та безконтактним
інтерфейсами повинен мати сертифікат відповідності або позитивний експертний
висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту
інформації для можливості використання його як надійного засобу електронного
цифрового підпису.
Дизайн електронних пенсійних посвідчень визначається
банком за погодженням з Пенсійним фондом України з урахуванням вимог платіжних
систем, зразка та технічного опису бланка електронного пенсійного посвідчення,
наведених у додатку 5 до Порядку.
Тарифи (комісійні винагороди) за надання послуг банку,
умови видачі та порядок обслуговування у банку електронних пенсійних посвідчень
у частині платіжної картки встановлюються банком відповідно до законодавства у
сфері банківської діяльності, правил банківського обслуговування та внутрішніх
документів банку.
Строк дії електронного пенсійного посвідчення як
платіжної картки визначається банком і не може перевищувати трьох років.