Верховною Радою України прийнято Закон від 10.09.21 № 1750, яким внесено зміни до Закону "Про рекламу" від 03.07.96 № 270 {в редакції відповідного Закону від 11.07.03 № 1121) щодо протидії дискримінації за ознакою статі.
Законом визначено, що він набирає чинності через три місяці з дня, наступного за днем його опублікування. Ураховуючи дату офіційного опублікування (газета "Голос України" від 07.10.2021) Закон № 1750 набирає чинності 08.01.2022 року.
Відповідно до Закону № 1750 частину першу статті 1 Закону про рекламу доповнено двома новими абзацами такого змісту:
- дискримінаційна реклама - реклама, що вміщує чи використовує твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками щодо особи та/або групи осіб;
- дискримінаційна реклама за ознакою статі - реклама, що містить твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою та/або щодо стереотипності ролі чоловіка та жінки, що пропагує принизливе та зневажливе ставлення; принижує гідність людини за ознакою статі; демонструє насильство за ознакою статі; використовує зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.
Водночас, цим законом забороняється вміщувати у рекламі твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою та/або щодо стереотипності ролі чоловіка та жінки, що пропагує принизливе та зневажливе ставлення; принижувати гідність людини за ознакою статі; демонструвати насильство за ознакою статі; використовувати зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.