77

Улыбайтесь,пусть начальство ослепнет!
Возвращайтесь   Мир дому твоему   Несколько секретов работы с тестом   Пельмени, тушённые в подливе   Как поддерживать чистоту лимфатической системы   Оpлицa выбирает oтцa для своего потомства   Борщ " Детский " (обычный)   Самое сложное в жизни - не усложнять себе жизнь   Доброе утро (видео)   Притча об истинной любви   Пусть все будет хорошо   "Ша, дети!" (притча для мам)   He cyдитe, дa нe cyдимы бyдeтe   Женщину нужно понять и простить... (видео)   Некоторые факты о кино и кинофильмах  

Етична поведінка під час врегулювання простроченої заборгованості

Національним банком України розроблено та пропонується до обговорення додаткові вимоги щодо взаємодії зі споживачами фінансових послуг та іншими особами під час врегулювання простроченої заборгованості. Йдеться про додаткові вимоги щодо етичної поведінки.
Національний банк здійснює нагляд за додержанням кредитодавцем, новим кредитором та колекторською компанією встановлених законодавством вимог щодо захисту прав споживачів фінансових послуг, у тому числі й вимог щодо взаємодії під час врегулювання простроченої заборгованості. Це передбачено статтею 26 Закону України від 15.11.16 № 1734 "Про споживче кредитування".
У разі виявлення практики врегулювання простроченої заборгованості, яка порушує права та законні інтереси споживачів та інших осіб, Національний банк встановлює додаткові вимоги щодо етичної поведінки.
Під час підготовки додаткових вимог Національний банк використав результати аналізу звернень споживачів фінансових послуг, які містять факти порушення їх прав та вимог українського законодавства.
Мета документа – забезпечити відповідальне ставлення фінансових установ та колекторських компаній до всіх категорій споживачів фінансових послуг, а також запобігти порушенню їх прав під час врегулювання простроченої заборгованості.
Вимоги поширюватимуться на всіх кредитодавців, нових кредиторів та колекторські компанії, які включені до реєстру колекторських компаній.
Детально із запропонованими додатковими вимогами можна ознайомитися в проекті Положення про встановлення додаткових вимог щодо взаємодії із споживачами фінансових послуг та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки).
Матеріали до обговорення доступні за посиланнями:
- проект Положення;

- Таблиця (пропозиції та зауваження будуть розглянуті в разі їх надання у формі таблиці, що додається).тут

Обговорення вимог триватиме з 22 листопада до 22 грудня 2021 року. Національний банк приймає зауваження та пропозиції до проекту Положення на електронну адресу: посилання.

Страниц (3)123 Вперёд