77

Улыбайтесь,пусть начальство ослепнет!

Зразки змісту наказів (розпоряджень)

Щодо осіб, призначених на посаду органом вищого рівня:
Оголошується Указ Президента України (постанова Кабінету Міністрів України,  наказ (розпорядження) міністерства, іншого органу від "__"___20___року №___ про призначення (прізвище, ім'я, по батькові) на посаду (назва посади і органу).
Встановити (прізвище, ім'я, по батькові) посадовий оклад у розмірі ___  грн. на місяць та вважати його таким, що приступив до роботи з____ (число, місяць, рік).

        Щодо осіб, звільнених з посади органом вищого рівня:
Оголошується Указ Президента України (постанова Кабінету Міністрів України, наказ (розпорядження) міністерства, іншого органу від "__"___20___року №___ про звільнення (прізвище, ім'я, по батькові) з посади (назва посади і органу).
Вважати (прізвище, ім'я, по батькові) таким, що звільнений з посади (назва посади і органу) з ____(число, місяць, рік).

Щодо призначення осіб, які пройшли конкурсний відбір:
Призначити (прізвище, ім'я, по батькові) з_____ (число, місяць, рік) на посаду (назва посади, структурного підрозділу) з окладом ____грн. на місяць з присвоєнням йому рангу державного службовця, як такого, що пройшов за конкурсом.

Щодо призначення осіб, які успішно пройшли стажування:
Призначити (прізвище, ім'я, по батькові) з___ (число, місяць, рік) на посаду (назва посади, структурного підрозділу) з окладом ____ грн. на місяць з присвоєнням йому __ рангу державного службовця, як такого, що успішно пройшов стажування.

Щодо призначення осіб, які були зараховані до кадрового резерву:
Призначити (прізвище, ім'я, по батькові) з____ (число, місяць, рік) на посаду (назва посади, структурного підрозділу) з окладом ____ грн. на місяць із збереженням йому рангу державного службовця, як такого, що був зарахований до кадрового резерву на цю посаду.