77

Улыбайтесь,пусть начальство ослепнет!

Щодо отримання даних про дохід для призначення пенсії у разі втрати документів

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.06 N 919 "Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату" наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства фінансів України від 28.03.16 N 305/392, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 квітня 2016 року за N 607/28737, затверджено Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату (надалі - Порядок).
Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між Державною фіскальною службою України та Пенсійним фондом України, а також порядок складання та подання Пенсійним фондом України запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 01 січня 1998 року до 01 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
При обміні інформацією на підставі Порядку суб'єкти інформаційного обміну проводять організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації відповідно до вимог чинного законодавства.  Інформація, що передається, обробляється з урахуванням вимог Закону України від 01.06.102297 "Про захист персональних даних" і використовується Пенсійним фондом України виключно з метою призначення пенсії у разі втрати документів про нарахування та виплату заробітної плати (доходу).