
Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між Державною фіскальною службою України та Пенсійним фондом України, а також порядок складання та подання Пенсійним фондом України запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 01 січня 1998 року до 01 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
При обміні інформацією на підставі Порядку суб'єкти інформаційного обміну проводять організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації відповідно до вимог чинного законодавства. Інформація, що передається, обробляється з урахуванням вимог Закону України від 01.06.10 № 2297 "Про захист персональних даних" і використовується Пенсійним фондом України виключно з метою призначення пенсії у разі втрати документів про нарахування та виплату заробітної плати (доходу).