77

Улыбайтесь,пусть начальство ослепнет!

Відповіді (1-50) на тести щодо запобігання корупції

Відповідно до статті 22 Закону України від 10.12.2015 №889 "Про державну службу" та з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, проводиться конкурс на зайняття вакантної посади державної служби відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.16 № 246.
Інформація про вакантну посаду державної служби оприлюднюється на офіційних веб-сайтах державного органу, в якому проводиться конкурс, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, відповідно до цього Закону і Порядку проведення конкурсу. Рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "А" приймає суб’єкт призначення, на вакантні посади державної служби категорій "Б" і "В" - керівник державної служби відповідно до цього Закону.
До відома:
- одне завдання включає 40 тестових питань, які обираються для кожного учасника тестування автоматично із загального переліку питань, що включає не менш як 100 питань на знання кожного із зазначених видів законодавства;
- питання для кожного учасника тестування обираються автоматично з переліку питань. Кожне питання повинно передбачати чотири варіанти відповіді, один з яких є правильним;
- загальний час для проведення тестування повинен становити не більш як 40 хвилин. Після закінчення часу, відведеного на складення тестування, проводиться автоматичне визначення результатів тестування програмним забезпеченням;
- для визначення результатів тестування використовується така система:
*2 бали виставляється кандидатам, які відповіли правильно на 32 питання тестового завдання і більше;
*1 бал виставляється кандидатам, які відповіли правильно на 24-31 питання тестового завдання;
*0 балів виставляється кандидатам, які відповіли на 23 і менше питань тестового завдання;
- кандидати, які за результатами тестування отримали 0 балів, є такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до наступного етапу конкурсу.
Кандидати, які набрали від 1 до 2 балів, вважаються такими, що пройшли тестування;
- до наступного етапу конкурсу допускаються кандидати, які надали правильні відповіді на більшу кількість тестових питань.

Тестові питання (1–50): Закон України від 14.10.14 № 1700 "Про запобігання корупції"
(надалі – закон)
Звертаємо увагу.
Відповіді на тестові питання сформульовані мною, тому в офіційних тестах можуть бути інші варіанти відповідей. При цьому, відповідь на тестове питання, що позначена червоним, базується на нормі закону щодо якого проводиться перевірка на знання.

№ з/п

Питання

Відповіді
1
Який повний перелік спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції
1
Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції;
2
органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції;
3
органи прокуратури, Національне антикорупційне бюро України;
4
Національна поліція, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Абзац тринадцятий частини першої статті 1 закону.
2
Який статус Національного агентства з питань запобігання корупції
1
консультативно-дорадчий орган з питань антикорупційної політики при Президентові України;
2
колегіальний центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику;
3
спеціально уповноважений орган з питань запобігання корупції, підпорядкований Раді національної безпеки і оборони;
4
орган судової гілки влади, відповідальний за кримінальне переслідування корупційних злочинів.
Частина перша статті 5 закону.
3
Які особи не відносяться до виборних осіб у розумінні Закону України "Про запобігання корупції"
1
Президент України;
2
Прем’єр-міністр України;
3
депутати місцевих рад;
4
сільські, селищні, міські голови.
Абзац сімнадцятий частини першої статті 1 закону.
4
Вкажіть суб’єктів, які мають право здійснювати повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення члену Національного агентства з питань запобігання корупції
1
прокурор;
2
прокурор Спеціалізованої антикорупційної прокуратури;
3
Генеральний прокурор України або виконувач обов’язків Генерального прокурора України;
4
детектив Національного антикорупційного бюро України.
Абзац перший частини п'ятої статті 9 закону.
5
На який строк призначаються члени Національного агентства з питань запобігання корупції
1
на два роки, без права обіймати цю посаду понад два строки підряд;
2
безстроково;
3
на чотири роки, без права обіймати цю посаду понад два строки підряд;          
4
на п’ять років, з правом повторного призначення.           
Частина третя статті 5 закону.
6
Що не належить до повноважень Національного агентства з питань запобігання корупції
1
організація проведення досліджень з питань вивчення ситуації щодо корупції;
2
здійснення моніторингу та контролю за виконанням актів законодавства з питань етичної поведінки у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
3
формування та реалізація антикорупційної політики, розроблення проектів нормативно-правових актів з цих питань;
4
здійснення досудового розслідування кримінальних корупційних правопорушень.
Стаття 11 закону.  
7
Які дії зобов’язані здійснити уповноважені особи Національного агентства з питань запобігання корупції у випадку виявлення ознак адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією
1
звернутися до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції з обґрунтованим висновком для складення протоколу про таке правопорушення;
2
поінформувати спеціально уповноважений підрозділ Служби безпеки України для складення протоколу про таке правопорушення;
3
скласти протокол про таке правопорушення, який направляється до суду згідно з рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції;
4
повідомити про це керівника правопорушника для ініціювання складення протоколу про таке правопорушення спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції.
Перше речення частини третьої статті 12 закону.
8
Зазначте, що з наведеного належить до гарантій незалежності Національного агентства з питань запобігання корупції
1
прозорість його діяльності;
2
спеціальний статус Національного агентства з питань запобігання корупції;
3
особливий порядок відбору, призначення та припинення повноважень членів Національного агентства;
4
усі відповіді є правильними.
Частина перша статті 9 закону.
9
Яким з наведених суб’єктів визначаються засади антикорупційної політики (Антикорупційна стратегія)
1
Президентом України;
2
Кабінетом Міністрів України;
3
Національним агентством з питань запобігання корупції;
4
Верховною Радою України.
Частина перша статті 18 закону.
10
Для якої з перелічених груп органів законом не передбачено обов’язкової наявності антикорупційних програм
1
центральних органів виконавчої влади;
2
обласних рад;
3
районних державних адміністрацій;
4
обласних державних адміністрацій.
Абзац перший частини першої статті 19 закону.
11
Який алгоритм дій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, прийняття якого заборонено законом
1
відмовитися від пропозиції; за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію; залучити свідків; письмово повідомити про пропозицію керівника та спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції;
2
прийняти вигоду або подарунок; ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію; повідомити про це керівника та спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції;
3
прийняти вигоду або подарунок; за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію; залучити свідків; передати його спеціально уповноваженим суб'єктам у сфері протидії корупції;
4
відмовитися від пропозиції без повідомлення будь-яких суб’єктів; попередити особу, яка зробила пропозицію, про можливу відповідальність.
Частина перша статті 24 закону.
12
У чому полягає обмеження щодо суміщення та сумісництва основної роботи осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, з іншими видами діяльності
1
у забороні займатися оплачуваною викладацькою діяльністю;
2
у забороні здійснювати благодійну діяльність;
3
у забороні займатися іншою оплачуваною діяльністю, підприємницькою діяльністю та входити до складу виконавчих, контрольних чи наглядових органів юридичних осіб, що мають на меті одержання прибутку;
4
у забороні займатися оплачуваною науковою діяльністю.
Частина перша статті 25 закону.
13
На які з перелічених видів діяльності не поширюється заборона займатися іншою оплачуваною діяльністю, крім виконання функцій держави або місцевого самоврядування
1
суддівська практика із спорту;
2
адвокатська діяльність;
3
аудиторська діяльність;
4
професійна оціночна діяльність.
Пункт 1 частини першої статті 25 закону.        
14
Яке з перелічених обмежень не поширюється на осіб після припинення ними діяльності, пов'язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування
1
протягом року з дня припинення відповідної діяльності укладати трудові договори (контракти) або вчиняти правочини у сфері підприємницької діяльності з юридичними особами приватного права або фізичними особами – підприємцями, якщо особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, протягом року до дня припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців;
2
розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових повноважень, крім випадків, встановлених законом;
3
протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація, в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності;
4
немає правильної відповіді.
Частина перша статті 26 закону.
15
Протягом якого строку діють передбачені законом обмеження після припинення діяльності, пов'язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування
1
протягом двох років;
2
протягом шести місяців;
3
протягом одного року;
4
протягом п’яти років.
Частина перша статті 26 закону.
16
Які механізми усунення ситуації прямого підпорядкування близьких осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, застосовуються, якщо вказаними особами у встановлений законом строк добровільно такі обставини не усунуто
1
до обох осіб застосовується звільнення;
2
застосовується переведення, яке усуває пряме підпорядкування, а у випадку неможливості переведення – звільнення підпорядкованої близької особи;
3
обидві особи продовжують працювати в умовах прямого підпорядкування до самостійного усунення відносин прямого підпорядкування;
4
до обох осіб застосовується дисциплінарне стягнення у виді позбавлення права займати посади, пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування строком до одного року.
Частина друга статті 27 закону.
17
У який строк особа, уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зобов'язана повідомити керівника або визначений законом орган про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів
1
протягом десяти календарних днів з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність конфлікту інтересів;
2
не пізніше одного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність конфлікту інтересів;
3
протягом п'яті робочих днів з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність конфлікту інтересів;
4
не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність конфлікту інтересів.
Пункт 2 частини першої статті 28 закону.
18
Який алгоритм дій керівника органу, який отримав повідомлення від підлеглої особи, щодо якої у нього наявні повноваження з її призначення/звільнення, про наявність у неї реального конфлікту інтересів
1
протягом п’яти робочих днів після отримання повідомлення виносить підлеглій особі попередження про неприпустимість зловживань при прийнятті рішень в умовах конфлікту інтересів;
2
протягом тридцяти календарних днів надсилає повідомлення до Національного агентства з питань запобігання корупції, після роз'яснення від якого вирішує питання про врегулювання конфлікту інтересів;
3
протягом двох робочих днів після отримання повідомлення приймає рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу;
4
протягом трьох робочих днів приймає рішення про відсторонення підлеглої особи від виконання службових повноважень до самостійного врегулювання нею конфлікту інтересів.
Частина третя статті 28 закону.
19
Що передбачає самостійне врегулювання конфлікту інтересів відповідно до закону
1
направлення до Національного агентства з питань запобігання корупції запиту щодо роз'яснення на предмет наявності або відсутності конфлікту інтересів;
2
позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтверджуючих це документів керівнику;
3
утримання від вчинення дій чи прийняття рішень в умовах конфлікту інтересів;
4
внесення керівнику пропозицій щодо заходів врегулювання конфлікту інтересів та їх реалізація за умови погодження керівником.
Частина друга статті 29 закону.
20
Які наслідки має прийняття службовою особою рішення в умовах реального конфлікту інтересів за наявності у неї попереднього підтвердження Національного агентства з питань запобігання корупції про відсутність конфлікту інтересів у даному випадку
1
вказана обставина є такою, що пом'якшує відповідальність особи за прийняття рішення в умовах конфлікту інтересів;
2
вказана обставина жодним чином не впливає на притягнення особи до відповідальності за прийняття рішення в умовах конфлікту інтересів;
3
вказана обставина є такою, що обтяжує відповідальність особи за прийняття рішення в умовах конфлікту інтересів;
4
така особа звільняється від відповідальності за прийняття рішення в умовах конфлікту інтересів.
Частина шоста статті 28 закону.
21
Який з перелічених механізмів не належить до заходів зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів
1
переведення особи на іншу посаду;
2
самостійне позбавлення особою приватного інтересу, у зв’язку з яким виник конфлікт інтересів;
3
обмеження доступу особи до певної інформації;
4
усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах конфлікту інтересів.
Частина перша статті 29 закону.
22
Хто є суб’єктом прийняття рішення про усунення особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах конфлікту інтересів
1
лише спеціально створена в органі комісія для розгляду ситуацій щодо конфлікту інтересів;
2
лише керівник органу або керівник структурного підрозділу, в якому працює особа;
3
лише керівник Національного антикорупційного бюро України;
4
лише керівник Національного агентства з питань запобігання корупції.
Частина друга статті 30 закону.
23
Яка із наведених умов не є обов’язковою для можливості врегулювання конфлікту інтересів шляхом обмеження доступу особи до інформації
1
конфлікт інтересів має постійний характер;
2
можливість продовження належного виконання особою повноважень на посаді за умови такого обмеження;
3
можливість доручення роботи з відповідною інформацією іншому працівнику;
4
відсутні підстави для переведення особи на іншу посаду.
Стаття 31 закону.
24
Яка з наведених обставин не є обов’язковою для прийняття рішення про врегулювання конфлікту інтересів шляхом перегляду обсягу службових повноважень особи, у якої виник конфлікт інтересів
1
конфлікт інтересів пов'язаний з конкретними повноваженнями особи;
2
в органі наявні працівники, яких можливо наділити окремими службовими повноваженнями, які виконує особа з конфліктом інтересів;
3
конфлікт інтересів не має постійного характеру;
4
перерозподіл повноважень не впливає на можливість виконання особою службових завдань.
Стаття 32 закону.
25
Який з засобів зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів підлягає застосуванню у разі, якщо усунення особи від виконання завдання, обмеження її доступу до інформації чи перегляд її повноважень є неможливим та відсутні підстави для її переведення на іншу посаду або звільнення
1
самостійне позбавлення особою приватного інтересу, у зв’язку з яким виник конфлікт інтересів;
2
відпустка особи без збереження заробітної плати;
3
передача в управління корпоративних прав;
4
здійснення повноважень під зовнішнім контролем.

Частина перша статті 33 закону.
26
Яка з наведених процедур не належить до форм здійснення зовнішнього контролю як засобу врегулювання конфлікту інтересів
1
перевірка, визначеним керівником органу працівником, змісту проектів рішень, що розробляються особою, з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів;
2
виконання особою завдання у присутності визначеного керівником органу працівника;
3
участь уповноваженої особи Національного агентства з питань запобігання корупції в роботі колегіального органу в статусі спостерігача без права голосу;
4
оприлюднення прийнятого особою рішення, пов'язаного з наявним у неї конфліктом інтересів.
Частина друга статті 33 закону.
27
Яка з перелічених умов не дозволяє застосувати переведення на іншу посаду особи з метою врегулювання конфлікту інтересів в її службовій діяльності
1
конфлікт інтересів у діяльності особи має постійний характер;
2
відсутні вакантні посади, які за своїми характеристиками відповідають особистим та професійним якостям особи, в якої виник конфлікт інтересів;
3
конфлікт інтересів неможливо врегулювати шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій;
4
особа згодна на її переведення на нижчу посаду у зв’язку з наявним у неї конфліктом інтересів.
Частина перша статті 34 закону.
28
За сукупності яких умов застосовується звільнення особи як захід врегулювання конфлікту інтересів
1
конфлікт інтересів у діяльності особи має тимчасовий характер і може бути врегульований шляхом обмеження її доступу до інформації;
2
конфлікт інтересів у діяльності особи має постійний характер і може бути врегульований шляхом перегляду обсягу службових повноважень;
3
конфлікт інтересів у діяльності особи має тимчасовий характер і може бути врегульований шляхом усунення від виконання завдання;
4
конфлікт інтересів у діяльності особи має постійний характер і не може бути врегульований в інший спосіб, особа не згодна позбавлятися приватного інтересу з метою врегулювання конфлікту інтересів.
Частина друга статті я 34 закону.
29
На користь якої категорії осіб заборонено передавати в управління підприємства та корпоративні права у зв’язку з призначенням на посади в органах влади
1
членів сім’ї особи, яка передає підприємства та корпоративні права;
2
осіб, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
3
фізичних осіб-підприємців;
4
інститутів спільного інвестування.
Частина перша статті 36 закону.
30
Яким чином службова особа органу державної влади зобов'язана відреагувати на незаконне доручення керівництва
1
утриматися від виконання доручення та негайно в письмовій формі повідомити керівника органу, а виборні особи – Національне агентство з питань запобігання корупції;
2
виконати доручення та негайно повідомити Генерального прокурора України;
3
виконати доручення та негайно повідомити Національне антикорупційне бюро України;
4
підлеглий не зобов’язаний оцінювати доручення керівництва, а повинен виконувати їх.
Стаття 44 закону.
31
Який спосіб подання декларації особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, передбачає Закон України "Про запобігання корупції"
1
надання паперової форми декларації до Національного агентства з питань запобігання корупції;
2
шляхом заповнення на офіційному веб-сайті органу, в якому працює суб’єкт декларування;
3
надання паперової форми декларації до кадрового підрозділу;
4
шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Частина перша статті 45 закону.
32
Яким чином має відбуватися оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до Закону України "Про запобігання корупції"
1
оприлюднення декларацій не передбачено;
2
оприлюднення декларацій лише керівників державних органів, органів місцевого самоврядування на офіційних веб-сайтах відповідних органів;
3
оприлюднення усіх декларацій в офіційних друкованих виданнях;
4
відкритий цілодобовий доступ до Єдиного державного реєстру декларацій на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Абзаци перший та другий частини першої статті 47 закону.
33
У який строк особа зобов'язана передати в управління належні їй підприємства та корпоративні права у зв’язку з призначенням на посаду в центральний орган виконавчої влади
1
передача має бути здійснена на момент призначення;
2
протягом 30 днів після призначення;
3
передача має бути здійснена на момент подання заяви про призначення;
4
протягом 60 днів після призначення.

Абзац перший частини першої статті 36 закону.
34
З якою категорію осіб заборонено укладати договори про управління підприємствами та корпоративними правами у зв’язку з призначенням на посади в органах влади
1
компанії з управління активами, в яких працюють члени сім’ї осіб, які передають підприємства та корпоративні права;
2
особи, які припинили діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
3
суб’єкти підприємницької діяльності, в яких не працюють члени сім’ї осіб, які передають підприємства та корпоративні права;
4
інститути спільного інвестування, в яких не працюють близькі особи осіб, які передають підприємства та корпоративні права.
Частина четверта статті 36 закону.
35
На яку категорію осіб не поширюються вимоги закону щодо політично нейтральної поведінки
1
державні службовці;
2
члени Національного агентства з питань запобігання корупції;
3
посадові та службові особи органів прокуратури;
4
виборні особи та особи, які обіймають політичні посади.
Стаття 40 закону.
36
Які випадки обов’язкового подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
1
при вступі на службу та двічі на рік під час проходження служби;
2
щорічно під час проходження служби та у разі встановлення за результатами моніторингу способу життя невідповідності рівня життя суб’єкта декларування задекларованим ним майну і доходам;
3
при вступі на службу, щорічно під час проходження служби, при припиненні служби та наступного року після припинення служби;
4
при вступі на службу, протягом першого року перебування на службі та при припиненні служби.
Частина третя статті 45 закону.
37
Яка процедура виправлення помилок у поданій декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, які суб’єкт декларування виявив самостійно
1
суб’єкт декларування шляхом обміну електронними листами з Національним агентством з питань запобігання корупції погоджує внесення виправлень до раніше поданої декларації, за умови надання агентством такої можливості;
2
суб'єктам декларування забороняється виправляти помилки в раніше поданих деклараціях;
3
суб’єкт декларування подає нову декларацію на заміну раніше поданої без попередження Національного агентства з питань запобігання корупції;
4
суб’єкт декларування у письмовій формі звертається до Національного агентства з питань запобігання корупції та отримує від агентства погодження протягом десяти календарних днів виправити помилки в раніше поданій декларації.
Частина четверта статті 45 закону.
38
Протягом якого строку зберігається інформація про особу в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
1
протягом одного року з моменту внесення в реєстр;
2
вся інформація зберігається безстроково;
3
упродовж всього часу виконання особою функцій держави або місцевого самоврядування, а також упродовж п’яти років після припинення виконання зазначених функцій, крім останньої декларації, яка зберігається безстроково;
4
упродовж всього часу виконання особою функцій держави або місцевого самоврядування, а також упродовж десяти років після припинення виконання зазначених функцій.
Частина друга статті 47 закону.
39
Яка з перелічених обставин не виступає самостійною підставою для обов’язкового проведення повної перевірки декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
1
виявлення у декларації невідповідностей за результатами логічного та арифметичного контролю;
2
декларація подана службовою особою, яка займає відповідальне або особливо відповідальне становище, або суб’єктом декларування, який відповідно до затвердженого Національним агентством з питань запобігання корупції переліку займає посаду, пов'язану з високим рівнем корупційних ризиків;
3
несвоєчасне подання декларації;
4
член сім’ї суб’єкта декларування відмовився надати інформацію для заповнення декларації.
Частина перша статті 50 закону.
40
Протягом якого строку посадова особа органу державної влади зобов'язана повідомити Національне агентство з питань запобігання корупції про відкриття нею або членом її сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента
1
законодавство не передбачає обов’язку щодо такого повідомлення;
2
протягом трьох місяців;
3
протягом одного року;
4
у десятиденний строк.

Частина перша статті 52 закону.
41
Про які зміни у своєму майновому стані суб’єкти декларування зобов’язані повідомляти Національне агентство з питань запобігання корупції
1
отримання виграшу на суму понад один мільйон гривен;
2
отримання доходу, що в три і більше разів перевищує задекларований дохід за попередній рік;
3
отримання доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня відповідного року;
4
законодавство не передбачає обов’язку щодо такого повідомлення.
Частина друга статті 52 закону.
42
Протягом якого строку посадова особа органу державної влади зобов'язана повідомити Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у своєму майновому стані
1
у десятиденний строк із моменту отримання доходу або придбання майна;
2
законодавство не передбачає обов’язку щодо такого повідомлення;
3
протягом одного року з моменту отримання доходу або придбання майна;
4
протягом трьох місяців із моменту подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Частина друга статті 52 закону.
43
Яка особа відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" є викривачем
1
особа, яка за наявності обґрунтованого переконання, що інформація є достовірною, повідомляє про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" іншою особою;
2
посадова особа Національного агентства з питань запобігання корупції;
3
особа, до кола посадових обов’язків якої входить викриття фактів корупції;
4
працівник правоохоронного органу, якому повідомляють про виявлені факти корупції.
Частина перша статті 53 закону.
44
За якої обов’язкової умови анонімне повідомлення працівника органу про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" іншим працівником цього ж органу підлягає розгляду
1
наведена у повідомленні інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені;
2
анонімні повідомлення не підлягають розгляду;
3
повідомлення складене за формою, визначеною Національним агентством з питань запобігання корупції;
4
анонімне повідомлення стосується лише кримінального корупційного правопорушення.
Абзац третій  частини п'ятої статті 53 закону.
45
Які терміни розгляду анонімних повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції»
1
упродовж робочого тижня від дня отримання з можливістю продовження строку до п'ятнадцяти календарних днів від дня отримання;
2
не більше п'ятнадцяти днів від дня отримання з можливістю продовження строку до тридцяти днів від дня отримання;
3
не менше тридцяти календарних днів від дня отримання;
4
законодавством не визначені строки розгляду таких повідомлень.
Абзац четвертий  частини п'ятої статті 53 закону.
46
Результати яких видів антикорупційної експертизи підлягають обов’язковому оприлюдненню відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»
1
будь-якої антикорупційної експертизи;
2
лише експертизи проектів нормативно-правових актів, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України;
3
лише експертизи, що здійснюється Міністерством юстиції України;
4
лише експертизи чинних нормативно-правових актів у разі виявлення факторів, що сприяють або можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень.
Частина шоста статті 55 закону.
47
Який з перелічених документів не подається для проведення спеціальної перевірки
1
копія паспорта громадянина України;
2
довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
3
медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров’я;
4
копія трудової книжки.
Частина друга статті 57 закону.
48
Для яких з перелічених юридичних осіб приватного права обов’язковою є наявність антикорупційної програми
1
юридичні особи, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель" незалежно від вартості закупівлі;
2
юридичні особи, де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
3
юридичні особи, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель" якщо вартість закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує десять мільйонів гривень, а робіт - п'ятдесят мільйонів гривень;
4
юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує двадцять мільйонів гривень.
Пункт 2 частини другої статті 62 закону.
49
Який порядок відсторонення від виконання службових повноважень осіб, щодо яких складено протокол про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією
1
особа може бути відсторонена від виконання службових повноважень за рішенням керівника органу (установи, підприємства, організації), в якому така особа працює, на строк не менше шести місяців;
2
особа може бути відсторонена від виконання службових повноважень за рішенням суду до закінчення розгляду справи судом;
3
такі особи підлягають негайному обов’язковому звільненню з посади;
4
особа може бути відсторонена від виконання службових повноважень за рішенням керівника органу (установи, підприємства, організації), в якому така особа працює, до закінчення розгляду справи судом.
Абзац другий частини п'ятої статті 65 закону.
50
Яке з описаних нижче діянь не належить до "правопорушень, пов’язаних з корупцією"
1
службова особа не повідомила керівника про потенційний конфлікт інтересів;
2
державний службовець займається підприємницькою діяльністю;
3
службова особи прийняла неправомірну вигоду за сприяння у наданні в користування приватній компанії земельної ділянки;
4
службова особа подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, на десять днів пізніше від встановленого законом строку.
Частина третя статті 49 закону.

Відповіді (51-100) на тести щодо запобігання корупції
Відповіді (101-150) …
Відповіді (151-199) …