Проект постанови правління Фонду соціального страхування
України "Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування
у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності" розроблено на виконання Закону
України від 23.09.99 № 1105 "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" (у редакції відповідного закону від 28.12.14 № 77) та розміщено 22
листопада 2017 року на офіційному сайті Фонду в мережі Інтернет. Пропозиції та зауваження
до проекту цієї постанови приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення.
На сьогодні порядок роботи комісій (уповноважених) із
соціального страхування регулюється Положенням про комісію (уповноваженого)
підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного
соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та
витратами, зумовленими похованням, затверджено постановою Правління Фонду
соціального страхування України з тимчасової втрати працездатності від 23.06.08 № 25, зареєстровано в
Міністерстві юстиції України 14 липня 2008 року за № 636/15327.