
1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному
кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання
функцій держави або місцевого самоврядування (надалі – Реєстр).
Звернути увагу на те, що відповідно до Указу Президента
України від 15.05.17 № 133 "Про рішення Ради національної безпеки і
оборони України від 28.04.17 "Про застосування персональних спеціальних
економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" доступ до окремих
поштових серверів у домені .ru обмежений.
У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання
повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід
використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження
(наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).
Якщо електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку "Мій профіль", натиснути кнопку "Змінити контактні дані", у полі "Новий E-mail" вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку "Змінити E-mail".
На нову поштову скриньку надійде лист "Зміна E-mail |
ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ". Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у
листі, повторно здійсніть вхід у персональний
кабінет та перевірте вкладку "Мій профіль". У полі "E-mail" повинна бути
зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Звертаємо увагу. Для зміни електронної поштової скриньки у персональному
кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.
2. Перевірити строк дії та працездатність вашого
електронного цифрового підпису (надалі –
ЕЦП) для роботи з Реєстром.
Для отримання інформації про строк дії ЕЦП треба
завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого
центру сертифікації ключів (надалі - АЦСК),
в якому ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком
лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути строк дії сертифікату
ЕЦП.
Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до
Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо строк дії сертифікату сплинув, ви
не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до
Реєстру. Тоді необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо,
що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК можна ознайомитись на
сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: “АЦСК”.
Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку
входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua
і скористатись посиланням: "Я загубив/змінив свій приватний ключ". У
полі "Поточна електронна адреса" вказати електронну поштову скриньку, з якою ви
зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку "Вислати код для відновлення".
На вказану поштову скриньку надійде лист "Зміна ЕЦП |
ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ". Для зміни ЕЦП необхідно перейти за
посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації
ключів, в якому ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль
від нового ЕЦП та натиснути кнопку "Змінити ЕЦП".
Після успішного виконання вказаних дій з’явиться
повідомлення про розгляд вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються
протягом однієї доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру
з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.
Для перевірки працездатності ЕЦП можна скористатись
online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням:
https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде
повідомлення: "ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО".
Якщо при накладанні електронного цифрового підпису
виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів,
яким видано ЕЦП.
Виконавши запропоновані дії, ви завчасно підготуєтесь до
чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.
Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного
агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі "Декларування" можна ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром.
У разі виникнення проблем технічного характеру можна звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою
електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:
- направляти електронний лист із персональної
електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
- у темі листа зазначати суть питання;
- у листі необхідно зазначити ПІБ., реєстраційний номер
облікової картки платника податків (ІПН) та викладати суть питання, за
необхідності до листа додавати скріншоти (зображення екрана) з помилкою.
НАЗК