77

Улыбайтесь,пусть начальство ослепнет!
Возвращайтесь   Мир дому твоему   Несколько секретов работы с тестом   Пельмени, тушённые в подливе   Как поддерживать чистоту лимфатической системы   Оpлицa выбирает oтцa для своего потомства   Борщ " Детский " (обычный)   Самое сложное в жизни - не усложнять себе жизнь   Доброе утро (видео)   Притча об истинной любви   Пусть все будет хорошо   "Ша, дети!" (притча для мам)   He cyдитe, дa нe cyдимы бyдeтe   Женщину нужно понять и простить... (видео)   Некоторые факты о кино и кинофильмах  

Реєстрація на сайті ПФУ для отримання електронних послуг

Вам треба дізнатися онлайн про власний страховий стаж або про стаж вашого працівника? Ви бажаєте переглянути електронну трудову книжку вашого майбутнього працівника? Ці сервіси надаються на сайті Пенсійного фонду України зареєстрованим користувачам.
Електронні сервіси Пенсійного фонду України
Перелік послуг, які можна отримати на сайті Пенсійного фонду України (надалі – ПФУ), можна переглянути тут. На цій сторінці побачите майже все, що давно або нещодавно читали в новинах: і електронні трудові книжки (назва сервісу "Відомості про трудову діяльність"), і електронні листки непрацездатності (назва сервісу "Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності"), і страховий стаж (назва сервісу "Дані з реєстру застрахованих осіб"). І, звісно, це ще не все.
Проте, як одразу попереджає віконце, яке "спливає" при відвідуванні сайту, отримати послуги зможуть лише зареєстровані користувачі.

Реєстрація на сайті Пенсійний фонд України
Пенсійним фондом України надавалась інформація що шляхів реєстрації два (лист від 23.04.21 № 2800-050101-8/19625). Це, власне, написано і на самому веб-сайті ПФУ тут.
Перший (класичний): реєстрація користувачів електронних послуг на сайті (веб-порталі) здійснюється на підставі заяв, складених за формою згідно з додатками 2 і 3 Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.15№ 13-1, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (надалі – Положення), поданих до органу Пенсійного фонду особисто з пред’явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 4 Розділу IV Положення, для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг веб-порталу обов’язково вказуються:
- повне найменування юридичної особи (страхувальника);
- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
При цьому потрібно зробити такі кроки:
1. З’ясуйте, до якого територіального органу ПФУ вам необхідно звернутись для оформлення заяви. Тут наведений перелік органів ПФУ з їх адресами.
2. Прийдіть до Пенсійного фонду та оформить заяву. Ви можете підготувати заяву вдома (форми заяв: для громадянина; для страхувальника), але фахівці Фонду допоможуть вам у її заповненні. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) "реєстраційний код". Цей код необхідний для реєстрації на веб-порталі, тож зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
3. Завершіть реєстрацію, зайшовши на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню "Реєстрація" в закладці "Реєстрація за заявою". Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту ваших персональних даних.
4. Після реєстрації на введену вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації ви отримаєте повідомлення веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Другий (сучасний): реєстрація на веб-порталі осіб, в тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (надалі — КЕП) здійснюється автоматично. Тобто дистанційно і онлайн.

Для авторизації за кваліфікованим електронним підписом із флешки або з токена потрібно виконати такі кроки:
1. На екранній формі "Вхід" в закладці "За КЕП" або "За токеном" ознайомитися зі списком АЦСК, КЕП яких підтримує веб-портал ПФУ.
2. Якщо Ви не маєте ще КЕП одного з цих АЦСК, вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати КЕП. Інформація щодо отримання КЕП може вами бути отримана в Інтернеті залежно від АЦСК, обраного вами.
3. Після отримання КЕП оберіть пункт головного меню "Вхід" та виконайте перший вхід на Портал за КЕП (закладка "За КЕП").
Для авторизації за КЕП з ЕПП потрібно:
1. Якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ КЕП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні, створюється автоматично в процесі підготовки вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку КЕП.
2. Після отримання ЕПП оберіть пункт головного меню "Вхід" та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка "За ЕПП").
Для авторизації за БанкІД або МобайлІД вам потрібно:
1. Обрати на веб-порталі авторизацію засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації (ID.GOV.UA).
2. Відпрацювати авторизацію за БанкІД або МобайлІД на сайті інтегрованої системи електронної ідентифікації.

Але  у згаданому вище листі ПФУ наголошує, що на авторизацію користувача як страхувальника (очевидно, мається на увазі страхувальник – юридична особа) за КЕП на веб-порталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.
Наостанок зауважимо, що реєстрація одного користувача на сайті ПФУ відбувається лише один раз.
Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, перегляд анкетних даних та електронної пенсійної справи, подання звернень, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на веб-порталі.тут
Страниц (3)123 Вперёд