
Проте фізична особа - підприємець категорично відмовився
надавати інспекторам праці будь-які документи, які б підтверджували чи
спростовували факт роботи в нього найманих працівників.
За створення перешкод у проведенні перевірки додержання
законодавства про працю з питань фактичного допуску працівників до роботи без
належного оформлення трудових відносин відповідно до абзацу сьомого частини
другої статті 265 Кодексу законів про працю України посадовими особами винесено
постанову про накладення на фізичну особу- підприємця штрафних санкцій у розмірі
320 тис. гривен.
Постанова про накладення на нього штрафних санкцій оскаржувалася
фізичною особою-підприємцем в судовому порядку. Чернігівський окружний
адміністративний суд залишив адміністративний позов без задоволення, а Київський
апеляційний адміністративний суд розглянувши матеріали справи, лишив постанову
Чернігівського окружного адміністративного суду, - без змін.
Отже, якщо ухвала Київського апеляційного адміністративного
суду від 09.10.2017 року у справі № 825/657/17 не буде оскаржена до Вищого
адміністративного суду України в порядку і строки, визначені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України, то за створення перешкод у проведенні інспекторами
праці інспекційного відвідування з питань належного оформлення трудових
відносин, фізичній особі-підприємцю доведеться сплатити 320 тис. гривен.