Постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.18 № 55 "Деякі питання документування
управлінської діяльності" затверджено:
- Типову інструкцію з документування управлінської
інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами
в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;
- Типову інструкцію з діловодства в міністерствах,
інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;
- Регламент організації взаємодії органів виконавчої
влади в електронній формі.
Ця постанова набрала чинності 07.03.2018 року (опублікування в офіційному друкованому виданні "Урядовий
кур'єр", № 46), крім:
- пунктів 141-151 Типової інструкції з документування
управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з
електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, які
набрали чинності з 01.03.2018 року;
- пунктів 195-217 зазначеної Типової інструкції, які
набирають чинності з 01.07. 2018 року;
- пункту 1 змін, що вносяться до постанов Кабінету
Міністрів України, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 01.04.2018
року.
Водночас втратили чинність, зокрема, постанови Кабінету Міністрів України:
- від 28.10.04 № 1453 “Про затвердження Типового
порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади”;
- від 17.07.09 № 733 “Про електронний обмін службовими
документами в органах виконавчої влади”;
- від 30.11.11 № 1242 “Про затвердження Типової
інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів
Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади”;
- від 18.07.12 № 670 “Деякі питання електронної
взаємодії органів виконавчої влади”.