Відповідно до статті 22 Закону України від 10.12.2015 №889 "Про державну службу" та з метою добору осіб, здатних професійно
виконувати посадові обов’язки, проводиться конкурс на зайняття вакантної посади
державної служби відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад
державної служби, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.16 № 246.
Інформація про вакантну посаду державної служби
оприлюднюється на офіційних веб-сайтах державного органу, в якому проводиться
конкурс, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та
реалізує державну політику у сфері державної служби, відповідно до цього Закону
і Порядку проведення конкурсу. Рішення про оголошення конкурсу на зайняття
вакантної посади державної служби категорії "А" приймає суб’єкт
призначення, на вакантні посади державної служби категорій "Б" і
"В" - керівник державної служби відповідно до закону.
- одне завдання включає 40 тестових питань, які
обираються для кожного учасника тестування автоматично із загального переліку
питань, що включає не менш як 100 питань на знання кожного із зазначених видів
законодавства;
- питання для кожного учасника тестування обираються
автоматично з переліку питань. Кожне питання повинно передбачати чотири
варіанти відповіді, один з яких є правильним;
- загальний час для проведення тестування повинен
становити не більш як 40 хвилин. Після закінчення часу, відведеного на
складення тестування, проводиться автоматичне визначення результатів тестування
програмним забезпеченням;
- для визначення результатів тестування використовується
така система:
*2 бали виставляється кандидатам, які відповіли правильно
на 32 питання тестового завдання і більше;
*1 бал виставляється кандидатам, які відповіли правильно
на 24-31 питання тестового завдання;
*0 балів виставляється кандидатам, які відповіли на 23 і
менше питань тестового завдання;
- кандидати, які за результатами тестування отримали 0
балів, є такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до
наступного етапу конкурсу.
Кандидати, які набрали від 1 до 2 балів, вважаються
такими, що пройшли тестування;
- до наступного етапу конкурсу допускаються кандидати,
які надали правильні відповіді на більшу кількість тестових питань.
Тестові
питання (1–50): Закон України "Про державну службу"
(надалі – Закон,
закон)
Звертаємо увагу.
Відповіді на тестові питання сформульовані мною, тому в
офіційних тестах можуть бути інші варіанти відповідей. При цьому, відповідь на
тестове питання, що позначена червоним,
базується на нормі закону щодо якого проводиться перевірка на знання.
№ з/п
|
Питання
|
Відповіді
|
|
1
|
Що таке
професійна компетентність державного службовця
|
1
|
здатність особи в межах визначених за посадою
повноважень виявляти відповідні моральні та ділові якості для належного
виконання встановлених завдань і обов’язків, навчання, професійного та
особистісного розвитку;
|
2
|
здатність особи в межах визначених за посадою
повноважень застосовувати спеціальні знання, уміння та навички, виявляти
відповідні моральні та ділові якості для належного виконання встановлених
завдань і обов’язків та професійного розвитку;
|
||
3
|
здатність особи в межах визначених за посадою
повноважень застосовувати спеціальні знання, уміння та навички, виявляти
відповідні моральні та ділові якості для належного виконання встановлених
завдань і обов’язків, навчання, професійного та особистісного розвитку;
|
||
4
|
здатність особи в межах визначених за посадою
повноважень застосовувати спеціальні знання, уміння та навички для належного
виконання встановлених завдань і обов’язків, професійного та особистісного
розвитку.
|
||
Пункт 5 частини першої
статті 2 закону.
|
|||
2
|
Хто є
керівником державної служби в державному органі
|
1
|
посадова особа, яка займає вищу посаду державної служби
в державному органі, до посадових обов’язків якої належить здійснення
повноважень з питань державної служби та організації роботи інших працівників
у цьому органі;
|
2
|
посадова особа, яка займає вищу посаду державної служби
в державному органі, до посадових обов’язків якої належить здійснення
повноважень з питань державної служби;
|
||
3
|
службова особа, яка займає вищу посаду в державному
органі, до посадових обов’язків якої належить здійснення повноважень з питань
організації роботи державних службовців;
|
||
4
|
службова особа, яка займає вищу посаду державної служби
в державному органі, до посадових обов’язків якої належить здійснення
повноважень з питань організації роботи державних службовців та інших
працівників у цьому органі
|
||
Пункт 3 частини першої
статті 2 закону.
|
|||
3
|
Що таке
рівнозначна посада на державній службі
|
1
|
посада державної служби, що належить до однієї групи
оплати праці з урахуванням юрисдикції державного органу;
|
2
|
однакова за найменуванням посада згідно Класифікатора
посад державної служби;
|
||
3
|
посада державної служби, на якій встановлені тотожні
посадові обов’язки;
|
||
4
|
посада, на яку допускається переведення без проведення
конкурсу;
|
||
Пункт 6 частини першої
статті 2 закону.
|
|||
4
|
Яка посада
державної служби не відноситься до категорії "А" (вищий
корпус державної служби)
|
1
|
керівник апарату Конституційного Суду;
|
2
|
керівник центрального органу виконавчої влади, член
Кабінету Міністрів України;
|
||
3
|
заступник керівника центрального органу виконавчої
влади, який не є членом Кабінету Міністрів України;
|
||
4
|
заступник керівника Вищої кваліфікаційної комісії
суддів України.
|
||
В тестовому питанні може бути зазначено посади, які не відноситься до категорії
"А" (вищий корпус державної служби):
- Глава Адміністрації Президента України та його
заступники, Секретар Ради національної безпеки та оборони України та його
заступники;
- Уповноважений Верховної Ради України з прав людини та
його представники;
- Голова та члени Антимонопольного комітету України,
Голова Фонду державного майна та його заступники, Голова Державного комітету
телебачення і радіомовлення України та його заступники.
Пункт 1 частини другої
статті 6 закону.
|
|||
5
|
Яке право
належить до майнових прав державних службовців
|
1
|
на чітке визначення посадових обов’язків;
|
2
|
на пенсійне забезпечення;
|
||
3
|
на належні для роботи умови праці та їх
матеріально-технічне забезпечення;
|
||
4
|
на оплату праці залежно від займаної посади,
результатів службової діяльності, стажу державної служби та рангу.
|
||
Пункт 4 частини першої
статті 7 закону.
|
|||
6
|
Якими
актами встановлюються обов’язки державного службовця
|
1
|
виключно Законом України "Про державну службу";
|
2
|
Конституція України, Закон України "Про державну
службу" та постанови Кабінету Міністрів України;
|
||
3
|
накази центрального органу виконавчої влади, що
забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;
|
||
4
|
закони, підзаконні нормативно-правові акти, а також
положення про структурні підрозділи державних органів та посадові інструкції,
затверджені керівниками державної служби в цих органах.
|
||
Частина перша статті 8
закону.
|
|||
7
|
Кого
зобов’язаний повідомити державний службовець, якщо він отримав наказ
(розпорядження), доручення від керівника вищого рівня
|
1
|
повідомити про це безпосереднього керівника;
|
2
|
виконати такий наказ (розпорядження), доручення, не
повідомляючи про це безпосереднього керівника;
|
||
3
|
вимагати письмового підтвердження такого наказу
(розпорядження), доручення та приступити до його виконання;
|
||
4
|
рекомендувати керівнику вищого рівня передати цей наказ
(розпорядження), доручення через безпосереднього керівника.
|
||
Частина четверта статті 9 закону.
|
|||
8
|
Що повинен
зробити державний службовець у разі виникнення у нього сумніву щодо
законності виданого керівником наказу (розпорядження), доручення
|
1
|
вимагати його письмово підтвердження, після якого
зобов’язаний виконати такий наказ (розпорядження), доручення. Одночасно з
виконанням державний службовець зобов’язаний повідомити у письмовій формі про
це керівника вищого рівня або орган вищого рівня;
|
2
|
відмовитися від виконання такого наказу
(розпорядження), доручення та повідомити про таку відмову безпосереднього
керівника;
|
||
3
|
виконати такий наказ (розпорядження), доручення та
повідомити про таке виконання підрозділ внутрішньої безпеки;
|
||
4
|
не виконувати такий наказ (розпорядження), доручення.
|
||
частина шоста статті 9
закону.
|
|||
9
|
Ким
призначається на посаду та звільняється з посади керівник центрального органу
виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у
сфері державної служби
|
1
|
Кабінет Міністрів України за погодженням із Президентом
України, строком на п'ять років з правом повторного призначення ще на один
строк;
|
2
|
Кабінет Міністрів України в порядку, встановленому для
призначення на посади державної служби категорії "А", строком на п'ять років з правом повторного призначення ще на один строк;
|
||
3
|
Кабінет Міністрів України строком на три роки з правом
повторного призначення ще на один строк;
|
||
4
|
Кабінет Міністрів України за погодженням із Президентом
України, в порядку, встановленому для призначення на посади державної служби
категорії "А", строком на п’ять років з правом повторного
призначення ще на один строк.
|
||
Частина друга стаття 13
закону.
|
|||
10
|
Хто
утворює Комісію з питань вищого корпусу державної служби
|
1
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;
|
2
|
Президент України за поданням Кабінету Міністрів
України;
|
||
3
|
Кабінет Міністрів України за пропозицією центрального
органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну
політику у сфері державної служби;
|
||
4
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби за
погодженням із Кабінетом Міністрів України.
|
||
Частина третя статті 14
закону.
|
|||
11
|
За яких
умов засідання Комісії з питань вищого корпусу державної служби є правомочним
|
1
|
якщо в ньому бере участь не менше 3/4 (трьох четвертин)
від загального складу Комісії;
|
2
|
якщо в ньому бере участь не менше половини від
загального складу Комісії;
|
||
3
|
якщо в ньому бере участь не менше половини від наявного
складу Комісії;
|
||
4
|
якщо в ньому бере участь не менше 2/3 (двох третин) від
загального складу Комісії.
|
||
Абзац другий частини третьої
статті 16 закону.
|
|||
12
|
Який
державний орган здійснює організаційне та матеріально-технічне забезпечення Комісії
з питань вищого корпусу державної служби
|
1
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує
державну політику у сфері державної служби;
|
2
|
центральний орган виконавчої влади в якому Комісія утворена;
|
||
3
|
Кабінет Міністрів України;
|
||
4
|
Адміністрація Президента.
|
||
Частина восьма статті 16
закону.
|
|||
13
|
Хто
здійснює повноваження керівника державної служби в міністерстві
|
1
|
Міністр (крім випадків, передбачених законом);
|
2
|
керівник служби управління персоналом;
|
||
3
|
заступник міністра-керівник апарату міністерства;
|
||
4
|
державний секретар міністерства.
|
||
Пункт 2 частини першої
статті 17 закону.
|
|||
14
|
Хто
відповідає за реалізацію державної політики з питань управління персоналом у
державному органі, добір персоналу, планування та організацію заходів з
питань підвищення рівня професійної компетентності державних службовців,
документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та
припинення, а також виконує інші функції, передбачені законодавством
|
1
|
управління (відділ, сектор) кадрів або спеціаліст з
кадрових питань з прямим підпорядкуванням керівнику державної служби;
|
2
|
служба кадрового та правового забезпечення або
спеціаліст з кадрових питань з прямим підпорядкуванням керівнику державної
служби;
|
||
3
|
служба управління персоналом або спеціаліст з питань
персоналу з прямим підпорядкуванням керівнику державної служби. Обов'язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з державних
службовців органу;
|
||
4
|
служба організаційного забезпечення або спеціаліст з
кадрових питань з прямим підпорядкуванням керівнику державної служби.
|
||
Частини перша та друга
статті 18 закону.
|
|||
15
|
Яке право
характеризує службовий статус державних службовців
|
1
|
чітке визначення посадових обов’язків;
|
2
|
участь у професійних спілках з метою захисту своїх прав
та інтересів;
|
||
3
|
відпустки, соціальне та пенсійне забезпечення
відповідно до закону;
|
||
4
|
участь у діяльності об’єднань громадян, крім політичних
партій у випадках, передбачених цим Законом.
|
||
Частина перша
статті 7 закону.
|
|||
16
|
В якій
формі має бути оформлений наказ (розпорядження) керівника або особи, яка
виконує його обов’язки
|
1
|
має бути письмовим;
|
2
|
має бути усним;
|
||
3
|
має бути письмовим або усним;
|
||
4
|
має бути письмовим і за умови погодження державного
службовця на його виконання.
|
||
Абзац другий частини
третьої статті 9 закону.
|
|||
17
|
Що має
зробити керівник у разі отримання вимоги державного службовця про надання
письмового підтвердження наказу (розпорядження), доручення
|
1
|
зобов’язаний усно підтвердити відповідний наказ
(розпорядження), доручення;
|
2
|
зобов’язаний письмово підтвердити або скасувати
відповідний наказ (розпорядження), доручення в одноденний строк;
|
||
3
|
зобов’язаний протягом трьох днів скасувати відповідний
наказ (розпорядження), доручення;
|
||
4
|
залишити вимогу державного службовця про надання
письмового підтвердження наказу (розпорядження), доручення, без розгляду.
|
||
Частина восьма статті 9 закону.
|
|||
18
|
На що не
має права державний службовець
|
1
|
на участь у діяльності об’єднань громадян;
|
2
|
на використання свого службового становища в політичних
цілях;
|
||
3
|
на отримання від органів місцевого самоврядування, в
установленому законом порядку, необхідної інформації з питань, що належать до
його повноважень;
|
||
4
|
на професійне навчання, зокрема за державні кошти,
відповідно до потреб державного органу.
|
||
Частина третя та п'ята статті 10 закону.
|
|||
19
|
Що
зобов’язаний зробити керівник державної служби у разі отримання від
державного службовця скарги щодо порушення його права на державну службу
|
1
|
для перевірки викладених у скарзі фактів утворити
комісію у складі не менше трьох осіб і не пізніше 20 календарних днів з дня
отримання скарги надати державному службовцю, обґрунтовану на висновку
комісії, письмову відповідь (рішення);
|
2
|
у місячний строк з дня отримання скарги надати
державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь;
|
||
3
|
не пізніше 20 календарних днів з дня отримання скарги
надати державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь (рішення);
|
||
4
|
на вимогу державного службовця для перевірки викладених
у скарзі фактів утворити комісію у складі не менше трьох осіб.
|
||
Частина друга та третя
стаття 11 закону.
|
|||
20
|
Яка особа не
може вступити на державну службу
|
1
|
особа, яка має судимість, якщо з дня погашення або
зняття такої судимості пройшло менше, ніж три роки;
|
2
|
громадянин України, який не має вищої освіти;
|
||
3
|
особа, яка звільнилася з посади державної служби за
власним бажанням протягом останнього року;
|
||
4
|
особа, яка є членом політичної партії.
|
||
Стаття 19 закону.
|
|||
21
|
Яким
загальним вимогам щодо стажу роботи повинна відповідати особа, яка претендує
на зайняття посади державної служби категорії "А"
|
1
|
загальний стаж роботи не менше семи років; досвід
роботи на посадах державної служби категорій "А" чи "Б";
|
2
|
загальний стаж роботи не менше семи років; досвід
роботи на посадах державної служби категорій "А" чи "Б"
або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах
місцевого самоврядування;
|
||
3
|
загальний стаж роботи не менше п’яти років; досвід
роботи на посадах державної служби категорій "А" чи "Б"
або досвід роботи на керівних посадах у відповідній сфері не менш як три роки;
|
||
4
|
загальний стаж роботи не менше семи років; досвід
роботи на посадах державної служби категорій "А" чи "Б"
або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах
місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах у відповідній
сфері не менш як три роки.
|
||
Пункт 1 частини другої
статті 20 закону.
Для посад категорії "А" - загальний стаж
роботи не менше семи років; досвід роботи на посадах державної служби
категорій "А" чи "Б" або на посадах не нижче керівників
структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи
на керівних посадах у відповідній сфері не менш як три роки; вільне володіння
державною мовою, володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради
Європи.
Особи, які претендують на зайняття посад державної
служби категорії "А", мають відповідати типовим вимогам (включаючи
спеціальні), затвердженим Кабінетом Міністрів України (частина четверта статті 20 закону).
|
|||
22
|
Яким
вимогам повинна відповідати особа, яка претендує на зайняття посади державної
служби категорії "Б" у державному органі, юрисдикція якого
поширюється на всю територію України
|
1
|
досвід роботи на посадах державної служби категорій
"Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого
самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та
організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне
володіння державною мовою;
|
2
|
досвід роботи на посадах державної служби категорій
"Б" чи "В", вільне володіння державною мовою;
|
||
3
|
досвід роботи на посадах державної служби категорій
"Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого
самоврядування, вільне володіння державною мовою;
|
||
4
|
досвід роботи на посадах державної служби категорій
"Б" чи "В" або досвід роботи на керівних посадах
підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше
трьох років вільне володіння державною мовою.
|
||
Пункт 2 частини другої
статті 20 закону.
|
|||
23
|
Яким
загальним вимогам має відповідати особа, яка претендує на зайняття посади
державної служби категорії "В"
|
1
|
наявність вищої освіти ступеня бакалавра, вільне
володіння державною мовою;
|
2
|
досвід служби в органах місцевого самоврядування,
наявність вищої освіти ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою;
|
||
3
|
наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або
бакалавра, вільне володіння державною мовою;
|
||
4
|
досвід роботи в місцевих державних адміністраціях,
наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра, вільне
володіння державною мовою.
|
||
Пункт 5 частини другої
статті 20 закону.
|
|||
24
|
Як здійснюється
вступ громадянина України на державну службу
|
1
|
шляхом призначення на посаду державної служби за
результатами конкурсу;
|
2
|
шляхом призначення на посаду державної служби за
результатами конкурсу, тестування та співбесіди;
|
||
3
|
шляхом призначення на посаду державної служби за
результатами стажування та конкурсу;
|
||
4
|
шляхом призначення на посаду державної служби за
результатами спеціальної перевірки.
|
||
Частина перша статті 21 закону.
|
|||
25
|
З якого
часу особа, яка вперше займає посаду державної служби, набуває статусу
державного службовця
|
1
|
з дня підписання протоколу про результати конкурсу
конкурсною комісією, якщо його результати не оскаржуються в судовому порядку;
|
2
|
з дня видання акта про призначення на посаду;
|
||
3
|
з дня публічного складення Присяги державного
службовця;
|
||
4
|
з першого дня, коли особа приступила до виконання
службових обов’язків.
|
||
Частина третя статті 21 закону.
|
|||
26
|
З якого
часу особа, яка займає посаду державної служби повторно, набуває
статусу державного службовця
|
1
|
з дня складення Присяги державного службовця;
|
2
|
з дня призначення на посаду;
|
||
3
|
з першого дня, коли особа приступила до виконання
службових обов’язків;
|
||
4
|
з дня підписання протоколу про результати конкурсу
конкурсною комісією, якщо його результати не оскаржуються в судовому порядку.
|
||
Частина третя статті 21 закону.
|
|||
27
|
Відповідно
до якого акта проводиться конкурс на зайняття вакантної посади державної
служби
|
1
|
Закон України "Про державну службу";
|
2
|
Закон України "Про державну службу" та Порядок
проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджений
Кабінетом Міністрів України;
|
||
3
|
Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної
служби, затверджений Кабінетом Міністрів України;
|
||
4
|
Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної
служби, затверджений наказом центрального органу виконавчої влади, що
забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.
|
||
Частина перша статті 22
закону.
|
|||
28
|
На які
вакантні посади державної служби може проводитись закритий конкурс
|
1
|
які комплектуються військовослужбовцями;
|
2
|
пов’язані з питаннями державної таємниці,
мобілізаційної підготовки, оборони та національної безпеки;
|
||
3
|
які визначені законами України;
|
||
4
|
які визначені наказом центрального органу виконавчої
влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері
державної служби.
|
||
Частина четверта статті 22 закону.
|
|||
29
|
Хто
приймає рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади
державної служби категорії "А"
|
1
|
суб’єкт призначення;
|
2
|
Кабінет Міністрів України;
|
||
3
|
Комісія з питань вищого корпусу державної служби;
|
||
4
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.
|
||
Частина друга статті 23
закону.
|
|||
30
|
Хто
приймає рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної
служби категорії "Б" і "В"
|
1
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби відповідно
до Закону України "Про державну службу";
|
2
|
Кабінет Міністрів України відповідно до Закону України
"Про державну службу";
|
||
3
|
суб’єкт призначення відповідно до Закону України
"Про державну службу";
|
||
4
|
керівник державної служби відповідно до Закону України
"Про державну службу"
|
||
Частина друга статті 23 закону.
|
|||
31
|
Які посади
державної служби підлягають обов’язковому скороченню
|
1
|
вакантні посади, не зайняті протягом поточного року;
|
2
|
вакантні посади, на які протягом одного року не
оголошено конкурс;
|
||
3
|
вакантні посади, які визначені керівником державної
служби в органі;
|
||
4
|
вакантні посади, які визначені центральним органом
виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у
сфері державної служби.
|
||
Стаття 24 закону.
|
|||
32
|
Який
документ не подають державні службовці, які бажають взяти участь у
конкурсі, до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться
конкурс
|
1
|
посвідчення атестації щодо вільного володіння державною
мовою;
|
2
|
резюме у довільній формі;
|
||
3
|
копію трудової книжки;
|
||
4
|
заповнену особову картку встановленого зразка.
|
||
Стаття 25 закону.
|
|||
33
|
Хто
проводить конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії "А"
|
1
|
Комісія з питань вищого корпусу державної служби;
|
2
|
Кабінет Міністрів України;
|
||
3
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби відповідно
до цього Закону;
|
||
4
|
Державний секретар Кабінету Міністрів України.
|
||
Абзац перший частини першої статті 27 закону.
|
|||
34
|
Чим
визначається порядок тестування кандидатів, які беруть участь у конкурсі на
зайняття вакантної посади державної служби
|
1
|
Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної
служби, затверджений Кабінетом Міністрів України;
|
2
|
акт центрального органу виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби відповідно
до цього Закону;
|
||
3
|
наказ (розпорядженням) керівника державної служби в
органі;
|
||
4
|
Закон України «Про державну службу».
|
||
Частини перша
та друга статті 26 закону.
|
|||
35
|
На яких
офіційних веб-сайтах оприлюднюється інформація про переможця конкурсу
|
1
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби та державний
орган, в якому проводився конкурс;
|
2
|
Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої
влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері
державної служби та державний орган, в якому проводився конкурс;
|
||
3
|
державний орган, в якому проводився конкурс, не пізніше
наступного робочого дня після підписання протоколу засідання конкурсної
комісії відповідно до Порядку проведення конкурсу;
|
||
4
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.
|
||
Частина друга статті 28
закону.
|
|||
36
|
До якого
державного органу має право оскаржити рішення конкурсної комісії учасник
конкурсу, який не пройшов конкурсний відбір на зайняття вакантної посади
державної служби категорії "А"
|
1
|
Президента України;
|
2
|
Кабінету Міністрів України;
|
||
3
|
центрального органу виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, або до суду;
|
||
4
|
суду.
|
||
Пункт 1 частини п'ятої статті 28 закону.
|
|||
37
|
До якого
державного органу має право оскаржити рішення конкурсної комісії учасник
конкурсу, який не пройшов конкурсний відбір на зайняття вакантної посади
державної служби категорій "Б" і "В"
|
1
|
Комісія з питань вищого корпусу державної служби, або
до суду;
|
2
|
центральний орган виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, або суд;
|
||
3
|
Кабінет Міністрів України;
|
||
4
|
Генеральна прокуратури України.
|
||
Пункт 2 частини п'ятої статті 28 закону.
|
|||
38
|
У чому полягає
зміст відкладеного права на зайняття вакантної посади державної служби
|
1
|
другий за результатами конкурсу кандидат на зайняття
вакантної посади має право на призначення на таку посаду протягом трьох
місяців з дня проведення конкурсу, якщо переможцю конкурсу відмовлено у
призначенні на посаду за результатами спеціальної перевірки;
|
2
|
другий за результатами конкурсу кандидат на зайняття
вакантної посади має право на призначення на таку посаду протягом одного
місяця з дня проведення конкурсу, якщо переможець конкурсу відмовився від
зайняття посади;
|
||
3
|
другий за результатами конкурсу кандидат на зайняття
вакантної посади має право на призначення на таку посаду протягом двох років
із дня проведення конкурсу, якщо посада стане вакантною;
|
||
4
|
другий за результатами конкурсу кандидат на зайняття
вакантної посади має право на призначення на таку посаду протягом одного року
з дня проведення конкурсу, якщо посада стане вакантною, а також у разі, якщо
переможець конкурсу відмовився від зайняття посади або йому відмовлено у
призначенні на посаду за результатами спеціальної перевірки.
|
||
Стаття 29 закону.
|
|||
39
|
Ким
приймається рішення про призначення на посаду державної служби категорії "А"
|
1
|
суб’єктом призначення, визначеним Конституцією та
законами України;
|
2
|
Державним секретарем Кабінету Міністрів України у
порядку, передбаченому Конституцією України, цим та іншими законами України;
|
||
3
|
Президентом України за погодженням із Кабінетом
Міністрів України;
|
||
4
|
керівником центрального органу виконавчої влади, що
забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби
у порядку, передбаченому Конституцією України, цим та іншими законами
України.
|
||
Пункт 1 частини першої
статті 31 закону.
|
|||
40
|
Ким
приймається рішення про призначення на посаду державної служби категорій "Б"
і "В"
|
1
|
керівником служби управління персоналом;
|
2
|
керівником державної служби;
|
||
3
|
керівником центрального органу виконавчої влади, що
забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;
|
||
4
|
Державним секретарем Кабінету Міністрів України.
|
||
Пункт 2 частини першої
статті 31 закону.
|
|||
41
|
Коли
відбувається складення Присяги державного службовця особою, яка вперше
призначена на посаду державної служби
|
1
|
коли особа приступила до виконання службових
обов’язків;
|
2
|
коли виданий акт про призначення на посаду державної
служби;
|
||
3
|
у день підписання протоколу про результати конкурсу
конкурсною комісією, якщо його результати не оскаржуються в судовому порядку;
|
||
4
|
у день оформлення особової справи державного службовця.
|
||
Частина друга статті 36 закону.
|
|||
42
|
Ким
організовується складення Присяги державного службовця особою, яка вперше
призначена на посаду державної служби
|
1
|
керівником державної служби;
|
2
|
керівником служби управління персоналом державного органу;
|
||
3
|
заступником керівника центрального органу виконавчої
влади за розподілом функціональних повноважень;
|
||
4
|
керівником служби управління персоналом центрального
органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну
політику у сфері державної служби.
|
||
Частина п'ята статті 31 закону.
|
|||
43
|
На які
категорії посад державної служби здійснюється виключно строкове призначення
|
1
|
на посади державної служби категорії “А”, або заміщення
посади державної служби на період відсутності державного службовця, за яким
відповідно до цього Закону зберігається посада державної служби;
|
2
|
на посади державної служби категорії “А” і
"Б"; або заміщення посади державної служби на період відсутності
державного службовця, за яким відповідно до цього Закону зберігається посада
державної служби;
|
||
3
|
на посади державної служби категорій "Б", або
заміщення посади державної служби на період відсутності державного службовця,
за яким відповідно до цього Закону зберігається посада державної служби;
|
||
4
|
на посади державної служби категорій "Б" і
"В", або заміщення посади державної служби на період відсутності
державного службовця, за яким відповідно до цього Закону зберігається посада
державної служби.
|
||
Строкове призначення на посаду здійснюється у разі:
- призначення на посаду державної служби категорії “А”
– на п’ять років, якщо інше не передбачено законом, з правом повторного
призначення на ще один строк або наступного переведення за пропозицією
Комісії на рівнозначну або нижчу посаду до іншого державного органу;
- заміщення посади державної служби на період
відсутності державного службовця, за яким відповідно до цього Закону
зберігається посада державної служби.
Частина друга статті 34 закону.
|
|||
44
|
У яких
випадках при призначенні особи на посаду державної служби встановлення
випробування є обов’язковим
|
1
|
при призначенні на посаду державної служби вперше;
|
2
|
при призначенні на посаду вищого корпусу державної
служби;
|
||
3
|
у випадку, визначеному керівником державної служби в
органі;
|
||
4
|
у разі призначення на державну службу без проходження
стажування.
|
||
Частина друга статті 35
закону.
|
|||
45
|
Скільки
рангів встановлюється для державних службовців відповідно до Закону України "Про
державну службу"
|
1
|
дев’ять рангів державних службовців;
|
2
|
десять рангів державних службовців;
|
||
3
|
сім рангів державних службовців;
|
||
4
|
п'ятнадцять
рангів державних службовців.
|
||
Частина друга
статті 39 закону.
|
|||
46
|
Протягом
якого часу після призначення присвоюються ранги державних службовців
|
1
|
з першого дня, коли особа приступила до виконання
службових обов’язків;
|
2
|
одночасно з призначенням на посаду, а в разі
встановлення випробування – після закінчення його строку;
|
||
3
|
з дня публічного складення Присяги державного
службовця;
|
||
4
|
з дня підписання протоколу про результати конкурсу
конкурсною комісією, якщо його результати не оскаржуються в судовому порядку.
|
||
Частина п'ята статті 39 закону.
|
|||
47
|
Коли
присвоюється державному службовцю з урахуванням результатів оцінювання
службової діяльності черговий ранг у межах відповідної категорії посад
|
1
|
через кожні п'ять років;
|
2
|
через кожні чотири роки;
|
||
3
|
через кожні три роки;
|
||
4
|
через кожні два роки.
|
||
Частина шоста статті 39 закону.
|
|||
48
|
Протягом
якого часу не присвоюється черговий ранг у межах відповідної категорії
посад державному службовцю за результатами оцінювання службової діяльності
|
1
|
протягом одного року з дня отримання державним
службовцем негативної оцінки;
|
2
|
протягом трьох місяців з дня отримання державним службовцем
негативної оцінки;
|
||
3
|
протягом періоду, визначеного керівником державної
служби;
|
||
4
|
протягом шести місяців з дня отримання державним
службовцем негативної оцінки.
|
||
Частина шоста статті 39 закону.
|
|||
49
|
У якому
випадку державний службовець може бути позбавлений рангу
|
1
|
лише за рішенням суду;
|
2
|
лише за рішенням дисциплінарної комісії з розгляду
дисциплінарних справ;
|
||
3
|
за рішенням керівника державної служби, погодженого з
центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує
державну політику у сфері державної служби;
|
||
4
|
всіма зазначеними вище підставами.
|
||
Частина десята статті 39 закону.
|
|||
50
|
У якому
випадку не допускається переведення державного службовця і є обов’язковим
проведення конкурсу
|
1
|
на рівнозначну або нижчу вакантну посаду в іншому
державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному
пункті;
|
2
|
на іншу рівнозначну або нижчу вакантну посаду в тому
самому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому
населеному пункті);
|
||
3
|
на вищу посаду, якщо призначення на займану посаду
державного службовця відбулося шляхом переведення на рівнозначну (за його
згодою) посаду в державний орган, якому передано повноваження та функції
ліквідованого державного органу;
|
||
4
|
на нижчу вакантну посаду в іншому державному органі, у
тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті.
|
||
Частина перша статті 41,
частини п’ята та шоста статті 22 закону.
|
|||
Відповіді (51-100) на тести щодо державної служби.
Відповіді (101-150) …
Відповіді (151-197) ...
|