77

Улыбайтесь,пусть начальство ослепнет!

Не повідомив вчасно ДФС - покайся (судова практика)

Нікопольський міськрайонний суд Дніпропетровської області звільнив роботодавця від адміністративної відповідальності, передбаченої частиною першою статті 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення (надалі - КпАП), у зв’язку з малозначністю діяння, обмежившись усним зауваженням (постанова від 27.01.2017 № 182/191/17)
Отже, головне управління Державної служби з питань праці у Дніпропетровській області передало до суду протокол про притягнення до адміністративної відповідальності головного лікаря Нікопольської дитячої міської лікарні за правопорушення, передбачене частиною першою статті 41 КпАП.
За інформацією Пенсійного фонду у серпні-вересні 2016 року у звітності по єдиному внеску відображені дані про початок трудової діяльності 7 працівників, але відсутнє повідомлення Державної фіскальної служби України (надалі - ДФС) про прийняття на роботу.
Перевірка Державної служби України з питань праці встановила, що дійсно у серпні-вересні 2016 року на роботу в Нікопольську дитячу лікарню прийнято 7 працівників, але про це роботодавець не повідомив ДФС, що свідчить про невиконання вимоги ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України. Ураховуючи, що порушення не усунуте на момент проведення перевірки, воно є довготривалим.
Головний лікар дитячої лікарні з’явився на судове засідання, визнав вину та пояснив, що порушення було допущено через відсутність даних, оскільки до серпня 2016 року питанням повідомлення ДФС про працевлаштування займалась Централізована бухгалтерія Міського відділу охорони здоров’я міськради. Однак після серпня 2016 року вони перестали подавати ці дані, про що головному лікарю не повідомили. Визнавши вину, головлікар обіцяв виправитись.
Вивчивши матеріали справи, ґрунтуючись на всебічному, повному й об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд визнав, що в діях головного лікаря вбачається склад правопорушення, передбаченого частиною першою статті 41 КпАП
Однак, ураховуючи всі обставини справи і особу порушника, що до адміністративної відповідальності притягається вперше, суд визнав за можливе звільнити головного лікаря дитячої лікарні від адміністративної відповідальності у зв’язку з малозначністю і обмежитись усним зауваженням.
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
27 січня 2017 року № 182/191/17
Про притягнення до адміністративної відповідальності

Суддя Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області Чуприна А. П., розглянувши матеріали, які надійшли від головного управління Державної служби з питань праці у Дніпропетровській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, головного лікаря КЗ «Нікопольська дитяча міська лікарня» ДОР, зареєстрованого та проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, ІПН НОМЕР_1,
за вчинення правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 41 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 95/4.3-3 від 28.12.2016 року, документальною перевіркою встановлено порушення головним лікарем КЗ «Нікопольська дитяча міська лікарня» ДОР ОСОБА_1В, а саме:

Частиною 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України від 10.12.1971 р. із змінами та доповненнями визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Порядок повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів про прийняття працівника на роботу визначений Постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413.

Відповідно до інформації, зазначеної в ОСОБА_2 об'єднаного управління Пенсійного фонду України від 01.12.2016 № 15352/13/06 у серпні-вересні 2016 у звітності по єдиному внеску відображені дані про початок трудової діяльності 7 працівників, але відсутнє повідомлення Державної фіскальної служби України про прийняття на роботу.
В ході перевірки з даного питання за серпень-вересень 2016 року в Комунальному закладі «Нікопольська дитяча міська лікарня» Дніпропетровської обласної ради встановлено наступне.

У серпні-вересні 2016 року було прийнято 7 працівників, а саме: ОСОБА_3 прийнята 01.08.2016 (наказ від 01.08.2016 № 99-к). 2. ОСОБА_4 прийнята 01.08.2016 року, 3. ОСОБА_5 прийнятий 08.08.2016 року, 4. ОСОБА_6 прийнята 17.08.2016 (наказ від 17.08.2016 № 111-к). 5. ОСОБА_7 прийнята 01.09.2016 (наказ від 22.08.2016 № 17-к). 6. ОСОБА_8 прийнята 01.09.2016 (наказ від 31.08.2016 № 120-к).7. ОСОБА_9 прийнята 02.09.2016 (наказ від 01.09.2016 № 122-к).

Під час перевірки встановлено, що Комунальний заклад «Нікопольська дитяча міська лікарня» Дніпропетровської обласної ради в серпні-вересні 2016 року не повідомив ДФС про прийняття на роботу вищезазначених працівників, що свідчить про невиконання вимоги ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України із змінами та доповненнями. Враховуючи, що порушення не усунуте на момент проведення перевірки, то порушення ст. 4, ч. 3, ст. 24 Кодексу Законів про працю України із змінами та доповненнями довготриваюче.

ОСОБА_1В в судове засідання з’явився, вину визнав та пояснив, що допущення було допущено через відсутність даних, оскільки до серпня 2016 року питанням повідомлення про працевлаштування до ОДПІ займалась Централізована бухгалтерія Міського відділу охорони здоров’я ОСОБА_2 міської ради. Однак після серпня 2016 року вони перестали подавати зазначені данні, про що йому не повідомили. Обіцяв виправитись.

Вина ОСОБА_1 підтверджується наступним: протоколом № 95/4.3-3 від 28.12.2016 року (а.с. 1), копією акту перевірки № 150/4.3-3 від 28.12.2016 року.

Вивчивши матеріали справи, ґрунтуючись на всебічному, повному й об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, вважаю, що в діях ОСОБА_1 вбачається склад правопорушення, передбаченого ст. 41 ч. 1 КУпАП однак, враховуючи всі обставини справи, особу порушника, яка до адміністративної відповідальності притягається вперше, вважаю за можливе звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності, у зв’язку з малозначністю, і обмежитись усним зауваженням.
Керуючись ст. 22, ст. 221, ст. 284 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:
Звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності, передбаченої за ч. 1 ст. 41 КУпАП у зв’язку з малозначністю діяння, обмежившись усним зауваженням. Провадження у справі закрити.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з подачею апеляційної скарги до апеляційного суду Дніпропетровської області через Нікопольський міськрайонний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 32 КУпАП.
Постанова пред’являється до виконання протягом трьох місяців.
Суддя:

ОСОБА_10